Dj_Matiz |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 51 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: ja mam to wiedziec ? |
|
|
 |
 |
 |
|
Ciągniki siodłowe i podwozia do zabudowy na każdą drogę i do każdego zadania
Nasze ciężarówki spełniają najcięższe zadania niezależnie od tego, czy pokonujesz górskie trasy, jedziesz zatłoczoną autostradą, po bezdrożach, czy na odległych trasach.
Dzięki wielu innowacyjnych rozwiązaniom technicznym w konstrukcji podwozia, kabiny oraz układu napędowego nowa seria R oferuje wiele korzyści pod względem ładowności, osiągów, zużycia paliwa i niezawodności - a zatem wszystko to, co stanowi podstawę wyższej produktywności i ekonomicznej eksploatacji.
Niezależnie od konfiguracji osi, ciągniki i podwozia do zabudowy są wyposażane w oszczędne silniki o zakresie mocy od 310 do 620 KM.
W opcji układu napędowego do wszystkich modeli jest dostępny system Opticruise.
Przestronne i świetnie wyposażone kabiny sypialne są oferowane w wersjach z różną wysokością dachu oraz różnymi poziomami opcji wyposażenia i schowków, co umożliwia ich przystosowanie do wymogów przewozów lokalnych, międzynarodowych lub międzykontynentalnych.
Najnowszej generacji systemy zarządzania flotą zapewniają różnorodne możliwości komunikacji.
Niezależnie od miejsca przeznaczenia, zawsze możesz liczyć na międzynarodową sieć stacji obsługi Scanii, która zapewnia szybką i profesjonalną pomoc
Ciągniki siodłowe
Ciągniki Scania są oferowane w różnych konfiguracjach osi oraz z różnymi wysokościami ramy.
Wszystkie modele są dostępne z kompletną ofertą kabin typu R. Opcje oferowanych silników obejmują pełną ofertę od silnika 310, aż do silnika V8 620.
Konfiguracje osi:
4x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2 (wysokość ramy: tylko standardowa)
6x2 z kierowaną osią pchaną (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x4 (wysokość ramy: tylko standardowa)
Wszystkie pojazdy są wyposażone w zaawansowany system zawieszenia pneumatycznego, który zapewnia jeszcze lepszą ochronę delikatnych ładunków. W opcji dla ciągników 4x2 jest dostępny elektroniczny program stabilizacji toru jazdy (ESP). ESP zapewnia lepsze zabezpieczenie przed przewróceniem pojazdu oraz złożeniem się zestawu drogowego ("efekt scyzoryka"). Dodatkowo ESP poprawia stabilność pojazdu podczas manewrowania i w ciasnych zaułkach
Podwozia do zabudowy
Podwozia do zabudowy Scania do przewozów długodystansowych są oferowane w szerokim zakresie rozstawów i konfiguracji osi oraz z różnymi wysokościami ramy.
Scania oferuje pełne wsparcie techniczne pod względem adaptacji podwozia pod zabudowę dla szerokiego zakresu aplikacji. Wszystkie modele są dostępne z kompletną ofertą kabin typu R. Opcje oferowanych silników obejmują pełną ofertę od silnika 310, aż do silnika V8 620.
Konfiguracje osi:
4x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2 z kierowaną osią wleczoną (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2/4 z kierowaną osią pchaną (wysokość ramy: tylko standardowa)
6x4 (wysokość ramy: tylko standardowa)
8x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
8x2*6 z kierowaną osią wleczoną (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
8x4 (wysokość ramy: tylko standardowa)
8x4*4 z kierowaną osią wleczoną (wysokość ramy: tylko standardowa)
8x4/4 z kierowaną osią pchaną (wysokość ramy: tylko standardowa)
Wszystkie pojazdy są wyposażone w zaawansowany system zawieszenia pneumatycznego, który zapewnia jeszcze lepszą ochronę wrażliwych ładunków. Udoskonalono system zarządzania ładunkiem zintegrowany z zawieszeniem pneumatycznym, co zapewnia łatwiejszą, szybszą i wygodniejszą obsługę przy rampie załadowczej. Kierowca może sterować wysokością ramy zarówno z zewnątrz, jak i z wnętrza kabiny. |
|