Ciężarówki,
Tuning, Ciężarówki specjalistyczne,
Forum Ciężarówki, Strona Główna
->
Scania
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Wybierz forum
Ważne Informacje dot. Forum
----------------
Regulamin
Trucki i nie tylko...
----------------
Volvo
Daf
Mercedes
Man
Renault
Scania
Iveco
USA Trucks
Tuning ciężarówek
Pojazdy Specjalistyczne
Galeria
Waga ciężka
Autobusy
Informacje z kraju i ze świata
Off-Topic
----------------
Gry z serii Hard Truck
Humor
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Dj_Matiz
Wysłany: Śro 22:25, 22 Lut 2006
Temat postu: Pojazdy dlugodystansowe
Ciągniki siodłowe i podwozia do zabudowy na każdą drogę i do każdego zadania
Nasze ciężarówki spełniają najcięższe zadania niezależnie od tego, czy pokonujesz górskie trasy, jedziesz zatłoczoną autostradą, po bezdrożach, czy na odległych trasach.
Dzięki wielu innowacyjnych rozwiązaniom technicznym w konstrukcji podwozia, kabiny oraz układu napędowego nowa seria R oferuje wiele korzyści pod względem ładowności, osiągów, zużycia paliwa i niezawodności - a zatem wszystko to, co stanowi podstawę wyższej produktywności i ekonomicznej eksploatacji.
Niezależnie od konfiguracji osi, ciągniki i podwozia do zabudowy są wyposażane w oszczędne silniki o zakresie mocy od 310 do 620 KM.
W opcji układu napędowego do wszystkich modeli jest dostępny system Opticruise.
Przestronne i świetnie wyposażone kabiny sypialne są oferowane w wersjach z różną wysokością dachu oraz różnymi poziomami opcji wyposażenia i schowków, co umożliwia ich przystosowanie do wymogów przewozów lokalnych, międzynarodowych lub międzykontynentalnych.
Najnowszej generacji systemy zarządzania flotą zapewniają różnorodne możliwości komunikacji.
Niezależnie od miejsca przeznaczenia, zawsze możesz liczyć na międzynarodową sieć stacji obsługi Scanii, która zapewnia szybką i profesjonalną pomoc
Ciągniki siodłowe
Ciągniki Scania są oferowane w różnych konfiguracjach osi oraz z różnymi wysokościami ramy.
Wszystkie modele są dostępne z kompletną ofertą kabin typu R. Opcje oferowanych silników obejmują pełną ofertę od silnika 310, aż do silnika V8 620.
Konfiguracje osi:
4x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2 (wysokość ramy: tylko standardowa)
6x2 z kierowaną osią pchaną (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x4 (wysokość ramy: tylko standardowa)
Wszystkie pojazdy są wyposażone w zaawansowany system zawieszenia pneumatycznego, który zapewnia jeszcze lepszą ochronę delikatnych ładunków. W opcji dla ciągników 4x2 jest dostępny elektroniczny program stabilizacji toru jazdy (ESP). ESP zapewnia lepsze zabezpieczenie przed przewróceniem pojazdu oraz złożeniem się zestawu drogowego ("efekt scyzoryka"). Dodatkowo ESP poprawia stabilność pojazdu podczas manewrowania i w ciasnych zaułkach
Podwozia do zabudowy
Podwozia do zabudowy Scania do przewozów długodystansowych są oferowane w szerokim zakresie rozstawów i konfiguracji osi oraz z różnymi wysokościami ramy.
Scania oferuje pełne wsparcie techniczne pod względem adaptacji podwozia pod zabudowę dla szerokiego zakresu aplikacji. Wszystkie modele są dostępne z kompletną ofertą kabin typu R. Opcje oferowanych silników obejmują pełną ofertę od silnika 310, aż do silnika V8 620.
Konfiguracje osi:
4x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2 z kierowaną osią wleczoną (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
6x2/4 z kierowaną osią pchaną (wysokość ramy: tylko standardowa)
6x4 (wysokość ramy: tylko standardowa)
8x2 (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
8x2*6 z kierowaną osią wleczoną (wysokość ramy: standardowa, obniżona)
8x4 (wysokość ramy: tylko standardowa)
8x4*4 z kierowaną osią wleczoną (wysokość ramy: tylko standardowa)
8x4/4 z kierowaną osią pchaną (wysokość ramy: tylko standardowa)
Wszystkie pojazdy są wyposażone w zaawansowany system zawieszenia pneumatycznego, który zapewnia jeszcze lepszą ochronę wrażliwych ładunków. Udoskonalono system zarządzania ładunkiem zintegrowany z zawieszeniem pneumatycznym, co zapewnia łatwiejszą, szybszą i wygodniejszą obsługę przy rampie załadowczej. Kierowca może sterować wysokością ramy zarówno z zewnątrz, jak i z wnętrza kabiny.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin